Certyfikat  NZOZ Zdrowie s. c.
 ul. Jana Pawła II 5, 23-300 Janów Lubelski
  ukrainski fb logo

INFORMACJA DLA PACJENTÓW
DOTYCZĄCA SKŁADANIA SKARG, UWAG, POCHWAŁ I WNIOSKÓW

1. Pacjent lub osoba reprezentująca jego prawa, jeżeli uzna, że te prawa zostały naruszone może zgłosić skargę.

Skarga może zostać złożona:

a) osobiście – dokonując wpisu w „Księdze pochwał i wniosków”, który jest dostępny w punkcie rejestracji,
b) osobiście – podczas spotkania z Kierownikiem ds. Administracyjnych; Kierownik przyjmuje we wtorki, w godz. 12:00-13:00;
c) pocztą tradycyjną – na wskazane dane teleadresowe:

NZOZ „Zdrowie” s.c.
23-300 Janów Lubelski
ul. Jana Pawła II 5,

d) elektronicznie – wysyłając wiadomość e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W opisany wyżej sposób, pacjent może przekazać także pochwały, uwagi i wnioski.

2. „Księga pochwał i wniosków” znajduje się w punkcie rejestracji.

3. Kierownictwo podmiotu leczniczego kieruje do osób uczestniczących w sporze lub odpowiedzialnych za nieprawidłowości pismo z prośbą o złożenie pisemnych wyjaśnień i ustala odpowiedź na skargę, informując listem poleconym zainteresowanego Pacjenta o sposobie załatwienia skargi w ciągu 30 dni od daty jej złożenia. W przypadku złożonej sprawy lub braku możliwości uzyskania stosownych wyjaśnień od personelu, spowodowanych czasową ich niezdolnością do pracy, urlopu, itp., odpowiedź na skargę może być udzielona w późniejszym terminie.

4. Złożone skargi, uwagi i wnioski są archiwizowane przez okres 3 lat.

(Zestaw standardów akredytacyjnych POZ: PP 5.1)